021.209.56.75

Trebuie sa comunici in decembrie. Ai o multime de motive. Iata 12 dintre ele:

1. Idei de cadouri

In decembrie, toata lumea este cuprinsa de febra cumparaturilor, toata lumea cauta idei de cadouri pentru cei dragi. Vino in ajutorul lor cu propuneri: cadouri pentru copii, cadouri pentru el si pentru ea sau cadouri inovative.

2. Implicare sociala 

Povesteste despre actiunile caritabile pe care compania le demareaza in perioada aceasta pentru ajutorarea celor mai putin norocosi. Comunicatul tau va iesi in evidenta si va atrage aprecierea fata de organizatie.

3. Rezultate financiare in 2012

Vorbeste despre cum a fost 2012 pentru compania ta. Despre marile realizari, despre rezultate, dar si despre provocari si momentele cu impact in organizatie. Transparenta in comunicare va fi apreciata de publicurile tale.

4. Cum suna viitorul?

Explica ce crezi ca se va intampla anul viitor pe piata pe care activezi, in organizatia ta sau in mediul economic, in general. Atat jurnalistii, cat si potentialii tai clienti sunt interesati sa afle ce crezi tu ca ne rezerva 2013, iar tu te vei pozitiona ca un lider de opinie si un expert in domeniul tau.

 

5. Studii de caz

Cere permisiunea clientilor tai sa realizezi si sa publici studii de caz despre folosirea serviciilor sau produselor tale in compania lor. Atat brandul tau, cat si cel al clientului, vor castiga vizibilitate si notorietate cu efecte pozitive. 

 

6. Testimoniale si rezultate studii de satisfactie

Informeaza publicurile despre parerea buna a clientilor tai despre organizatia ta. Solicita testimoniale de la clientii si partenerii tai si transmite-le. Imaginea ta de companie orientata spre calitate va dainui, cu rezultate beneficie in viitor. 

7. Traditii de Sarbatori

Spune ce traditii de Sarbatori celebrezi alaturi de colegii tai din organizatie si ce inseamna Sarbatorile de Iarna pentru brandul tau. Iti vei asocia astfel brandul cu o perioada a optimismului si bucuriei.

8. Promotii si campanii

Fie ca te adresezi consumatorului final sau altor companii, decembrie este luna perfecta pentru a oferi conditii speciale pentru cumparaturi sau testarea serviciilor tale. Evita insa textele prea advertoriale sau publicitare! Transmiti un comunicat de presa, deci asigura-te ca este interesant si cu valoare de stire. 

9. Multumiri si urari

Finalul de an este perioada cea mai buna pentru a multumi (inca o data) partenerilor si clientilor care ti-au fost alaturi. Transmite-le aprecierea ta in mod public printr-un comunicat de presa, alaturi de urarile de Sarbatori.

10. Angajatul anului  

La sfarsit de an, arata recunoastere publica angajatilor tai performanti si loiali. Entuziasmul, motivarea si angajamentul lor fata de companie vor creste si vor deveni adevarati ambasadori ai brandului tau.

 11. Top, top, top

Inchiderea anului trezeste interesul fata de cele mai apreciate, cumparate sau solicitate produse sau servicii. Realizeaza si publica statistici despre cele mai de succes produse sau servicii ale lui 2012 din compania ta.

12. 12.12.12

Aceasta zi fascinanta si controversata pentru atat de multe persoane te poate ajuta sa cresti notoriatea brandului tau. Asigura-te ca ai o abordare creativa si comunica despre ce inseamna 12.12.12 pentru compania ta.

Taguri: , , , , ,

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.