021.209.56.75

Realizeaza un plan de interactivitate pentru mesajele, textele sau comunicatele pe care le redactezi. In era interactiunii, un mesaj realizat corect si trimis audientei potrivite, prin canalul potrivit, va genera un numar mare de vizualizari si va fi transmis mai departe de primii destinatari catre propriile lor contacte.

Iata cateva modalitati prin care poti face ca un text sa fie interactiv:

SEO friendly – vizibilitatea pe internet

Primul pas pentru a implica publicul este sa fii gasit pe internet. Comunicatul de presa trebuie sa fie unul optimizat, realizat dupa cuvinte-cheie bine alese, astfel incat sa obtii o pozitie buna in motoarele de cautare. Un text redactat dupa regulile SEO are mai mari sanse sa fie gasit online si sa fie distribuit mai departe de catre audienta. Cu cat exista o mai mare implicare a publicului tau, cu atat continutul respectiv devine mai relevant pentru motoarele de cautare, iar pozitia comunicatului de presa va fi mai buna.

Multimedia, o modalitate de a face audienta sa reactioneze

Mai multe studii au aratat ca audienta poate fi provocata sa reactioneze prin intermediul imaginilor si filmuletelor. Cand incluzi materiale multimedia intr-un comunicat de presa, exista mari sanse ca nivelul de interactivitate sa creasca. Mesajele care contin fotografii si videouri ajung la mai multe persoane si exista o posibilitate mai mare ca aceste materiale sa fie distribuite mai departe, prin intermediul retelelor de socializare.

Asigura-te ca audienta ta poate sa-ti distribuie materialul prin intermediul aplicatiilor de social media. Indosariaza pe site-ul oficial al companiei sau in alt loc usor accesibil toate materialele care sunt utile audientei, fie jurnalisti, fie potentiali clienti sau parteneri de afaceri. In acest fel, acestia pot downloada gratuit, usor si rapid materialele multimedia de care au nevoie: grafice, fotografii etc.

Exploateaza retelele de socializare si site-urile social media

Nu este suficient sa distribui tu insuti un comunicat pe Twitter, Facebook, Google+ sau alte site-uri de acest tip. Este important sa gasesti modalitati de a incuraja destinatarii sa trimita si ei, la randul lor, textul mai departe. Audienta ta poate da un re-tweet unui comunicat de presa, il poate distribui pe propriul cont Facebook sau pe un blog.

 

 

Updateaza constant informatia

Ofera o experienta online placuta celor care viziteaza site-ul oficial al companiei si conturile de pe site-urile de socializare sau de pe bloguri. Cand un jurnalist sau un client intra pe pagina ta, impresia cu care ramane este una pozitiva daca va gasi continutul pe care il cauta, cu ultimele noutati disponibile. Creeaza sectiuni pentru ultimele stiri ale companiei, pentru comunicatele de presa emise de catre companie de-a lungul timpului, date de contact ale departamentului de PR, infografice, liste de preturi etc. Nu uita sa adaugi informatii despre politica ecologica a companiei sau despre proiectele caritabile ale acesteia.

Cand exista toate aceste informatii disponibile, audienta se va simti incurajata sa contacteze compania, un jurnalist isi va realiza mai usor materialul, iar un potential client va fi mai usor de convins sa cumpere. Cand informatiile nu au mai fost updatate de multa vreme, scade si posibilitatea de a provoca o reactie deoarece gradul de incredere si interes este si el mai mic.

Taguri: , , , ,

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.