Comunicatele de presa online au un impact esential in credibilitatea companiei, prezenta ei in mediul online si in vanzarile efective. Exista mai multi reprezentanti si specialisti care folosesc comunicatele online pentru beneficiile pe care acestea le aduc in afaceri.

Specialistii Public Relations in relatia cu publicurile tinta

Un comunicat de presa online poate fi un instrument eficient in captarea interesului anumitor jurnalisti si bloggeri. Informatia este transmisa mai departe cu ajutorul unor contacte potrivite. Cu cat se propaga mai mult informatia, cu atat creste sansa ca aceasta sa ajunga acolo unde trebuie, la partenerii de afaceri, pe piata de profil, la clienti si prospecti etc.

O distributie eficienta a stirii ajuta compania sa apara in rezultatele cautarilor pe site-uri importante, precum Yahoo News, Google News etc.

Specialistii de Marketing

Specialistii PR&Marketing care activeaza in online se folosesc de avantajele noilor tehnologii pentru a creste vizibilitatea companiei printr-o prezenta online constanta. Distribuirea comunicatelor de presa online fac compania mai prezenta in ochii clientilor si are impact asupra vanzarilor. Astfel, traficul este mai mare pe site-ul oficial al companiei, iar brandul devine mai vizibil si mai credibil.

Un comunicat de presa online este un element-cheie intr-o campanie de marketing eficienta. In plus, in online eforturile unei companii pot fi cuantificate: se pot vedea exact cate vizite, accesari si vanzari au fost realizate, in asa fel incat sa se ia imediat masurile necesare pentru imbunatatirea tacticilor de business.

Specialistii SEO

Cele mai multe companii sunt interesate sa aiba constant comunicate de presa pe internet. Un comunicat online redactat dupa regulile SEO poate sa includa linkuri si cuvinte-cheie care joaca un rol important in vizibilitatea online si cresterea vanzarilor. Un comunicat online optimizat creste reteaua de linkuri interne, iar acest lucru face ca informatia sa ajunga mai rapid si mai usor la prospecti.

Printr-un comunicat online, compania devine mai interesanta in social media, deoarece pozele, elementele video si suporturile multimedia sunt mai atractive decat textul simplu si distribuite mai usor.

Reprezentanti ai companiilor de dimensiuni mai mici 

Prin intermediul comunicatelor de presa online, micile companii atrag prospectii si clientii. Astfel, un comunicat de presa prezent pe internet poate crea mii de vizualizari si pot face o impresie buna si o imagine credibila pentru compania respectiva.

Un comunicat de presa online aduce trafic site-ului oficial al companiei si genereaza publicitate pentru companie si pentru produsele acesteia. Unul dintre cele mai mari avantaje ale unui comunicat de presa online pentru micile companii il reprezinta accesibilitatea. Informatia poate ajunge la orice potential client, indiferent unde se afla acesta pe glob. In online, scad costurile atragerii de noi clienti, iar acestia au ocazia sa cumpere direct, printr-un singur click, datorita pozitionarii bune a informatiei de care au ei nevoie, in motoarele de cautare.

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.