Inceputul de an  ofera posibilitatea companiilor, institutiilor sau asociatiilor sa-si anunte reusitele in afaceri in anul care a trecut si totodata sa-si faca cunoscute noile produse si proiecte. 

Iata in continuare cateva dintre cele mai importante subiecte de comunicate, perfecte pentru a fi prinse in comunicate de presa transmise la inceput de an:

Noi produse ale companiei, la inceput de an

Exista companii care isi lanseaza un nou produs, un brand sau altele care isi deschid un nou magazin chiar in prima luna din an. Astfel de evenimente importante pentru o companie pot fi promovate intr-un comunicat de presa. In acest fel, firma respectiva are sansa de a arata publicului si partenerilor de afaceri ca este o companie de succes, care incepe anul cu dreptul.

Intr-un context economic dificil, din cauza crizei financiare, un comunicat de presa poate fi o arma imbatabila pentru cresterea renumelui companiei si pentru consolidarea imaginii sale.

Noi cursuri profesionale si seminarii

Lunile ianuarie si februarie constituie o perioada favorabila pentru cei care isi doresc sa urmeze noi cursuri in cariera. In ianuarie, foarte multe companii anunta deschiderea de cursuri acreditate pentru diferite domenii: resurse umane, management, comert, training etc. Aceste cursuri sunt cu atat mai interesante cu cat incep chiar in prima luna din an, permitand participantilor sa faca o schimbare benefica chiar de la inceput, perfectionandu-se intr-un domeniu. Un comunicat de presa este util atat pentru jurnalistii specializati in domeniul carierelor, cat si pentru public.

Alaturi de cursuri, seminariile joaca un rol important in dezvoltarea profesionala si pot fi benefice pentru orice CV.

Produse destinate nuntii

Odata cu intrarea in noul an, cuplurile care au decis sa se casatoreasca acum sunt interesate de orice fel de informatii care le pot fi utile pentru organizarea nuntii. De aceea, un comunicat de presa despre aceasta tema va atrage atentia imediat. Un targ de nunti, o oferta de sonorizare, un nou spatiu disponibil pentru nunti, promotii la costumele de miri sau accesoriile de nunta, iata cateva teme interesante pentru un comunicat despre casatoriile din acest an.

Topuri si sondaje despre 2011 pentru 2012

Ianuarie si februarie este cel mai buna perioada pentru a face cunoscute rezultatele unor sondaje pe piata despre preferintele clientilor in anul care s-a incheiat. De exemplu, un top util pentru calatori, dar si pentru partenerii de afaceri, poate fi realizat de un site de bilete de avion, avand ca tema companiile aeriane in 2011 in functie de experienta calatorilor romani. Astfel de chestionare arata impactul pe care furnizorii de servicii le au asupra clientilor, iar acestia din urma isi pot face auzita parerea.

Rezultate despre proiectele din 2011

La inceput de an, companiile sau diversele institutii au ocazia sa publice intr-un comunicat rezultatele proiectelor desfasurate in anii trecuti si incheiate recent. Programul este adus in atentia publicului cu rezultate si informatii concrete.

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.