Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) ne invita sa raspundem la un scurt chestionar privind perceptia asupra sa si rolului sau actual sau viitor. Specialistii in relatii publice si toti cei implicati in activitati de PR pot ajuta la stabilirea directiilor viitoare ale asociatiei prin completarea acestui chestionar online.
“Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) va invita sa luati parte la cercetarea cu privire la rolul Asociatiei si la beneficiile apartenentei la Asociatie, care se desfasoara in perioada 10 – 29 februarie 2012.
Chestionarul se adreseaza atat membrilor actuali ai ARRP, cat si potentialilor membri (deci va invitam sa trimiteti mai departe prietenilor ce lucreaza in relatii publice), scopul cercetarii fiind acela de a regandi misiunea, obiectivele si activitatea ARRP in functie de necesitatile actuale ale practicienilor din companii, agentii, institutii publice, ONGuri si ale cadrelor didactice din Romania.
Completarea chestionarului dureaza mai putin de 10 minute, iar raspunsurile oferite sunt anonime.
Puteti vizualiza si completa chestionarul online accesand linkul: chestionar ARRP
Informatii suplimentare despre cercetare puteti obtine de la Alina Dolea, Vicepresedinte pentru educatie si institutii publice, (alina.dolea [@] comunicare.ro) si despre înscrierea in ARRP de la Mona Ardeleanu, Secretar General (mona.ardeleanu [@] ozonehomes.ro)
Taguri: arrp, asociatia romana de relatii publice