Continutul de calitate este un continut relevant, atractiv si util pentru publicul pe care il vizezi. Acesta te ajuta sa atragi utilizatori, sa ii transformi in clienti si sa cresti cifra de afaceri.
Insa, pentru a crea un continut de calitate, este important sa cunosti foarte bine industria in care activezi, dar si publicul caruia i te adresezi.
Cand vorbim despre continut, este obisnuit sa ne gandim la articole de tip SEO si la advertoriale, dar si la articolele postate pe blogul afacerii tale. Cu toate acestea, continutul nu se rezuma doar la articole, ci si la postarile de pe retelele de socializare, la bannere, flyere, videoclipuri etc. Practic, la orice mijloc prin care iti faci afacerea cunoscuta.
De ce este important continutul de calitate?
Continutul de calitate iti ajuta afacerea in multe numeroase moduri:
- Iti imbunatateste clasamentul SEO: Google prioritizeaza continutul util, original, care se adreseaza intentiei de cautare a cititorului. De aceea, crearea unui continut de inalta calitate este esentiala din perspectiva SEO.
- Iti consolideaza brandul: Un continut bun imbunatateste reputatia brandului, genereaza conversatii si te ajuta sa devii cunoscut.
- Genereaza lead-uri de inalta calitate: Cu ajutorul continutului, iti poti “educa” publicul si poti genera lead-uri de inalta calitate care sunt mai aproape de a deveni clienti platitori.
- Creste conversia: Continutul este o modalitate excelenta de a le prezenta utilizatorilor produsele sau serviciile pe care le oferi. In acest mod publicul va deveni constient de afacerea ta si este posibil sa devina potentiali clienti.
Cum poti crea continut de calitate
Pentru a crea continut de calitate, indiferent ca este vorba despre un advertorial, un articol SEO, un articol de blog sau o postare in social media, este important sa tii cont de urmatoarele detalii:
1. Adreseaza-te nevoilor clientilor tai
Continutul de inalta calitate abordeaza si rezolva problemele clientilor tai. Pentru a face acest lucru, trebuie sa-ti intelegi audienta, sa le stii problemele si sa raspunzi intrebarile pe care acestia le pun.
Aici trebuie sa tii cont de urmatoarele trei aspecte:
- Motivatiile clientilor – obiectivele lor finale. Adica ceea ce vor sa obtina.
- Problemele pe care le intampina. Intrebarile pe care si le pun.
- Canalele si platformele lor preferate de comunicare si informare: LinkedIn, Facebook, Youtube, postari pe blog, site-uri de stiri, etc.
Cunoscand toate aceste detalii vei sti ce subiecte sa abordezi si cum sa le atragi atentia, astfel incat sa ajunga la afacerea ta.
In baza acestor informatii, poti redacta articolele, advertoriale, mesajele, astfel incat sa raspunzi intrebarilor si sa oferi solutii clare, reale, astfel incat materialul sa fie util pentru client.
Textul trebuie redactat astfel incat sa se inteleaga foarte bine, de catre oricine, ceea ce explici, sa fie usor de parcurs si lizibil. Informatiile trebuie sa fie utile si sa nu contina parti inutile, lipsite de sens, doar pentru a adauga mai mult text pe o pagina.
2. Tine cont de obiectivele afacerii tale
Continutul trebuie sa genereze rezultate pentru afacerea ta, cum ar fi vanzari sau lead-uri. Pentru asta este important sa-ti cunosti obiectivele. Acesta este un pas esential pentru strategia ta de continut.
3. Pune-ti in valoare expertiza
In multe cazuri, continutul de inalta calitate este un continut creat de o persoana care are o vasta experienta in domeniu. Daca tu nu poti face acest lucru, poti apela la experti in domeniu care sa poata da profunzime si o valoare adaugata continutului creat. Este important sa te diferentiezi de continutul publicat zilnic pe site-uri si sa vii cu un plus, care sa atraga si sa ofere informatii detaliate.
4. Gaseste formatul potrivit pentru promovare
Odata ce iti cunosti afacerea si publicul este important sa alegi formatele potrivite pentru promovare. Pot fi articole SEO pe site-uri relevante, postari pe blog sau postari in social media, dar si reclame video. Alegerea trebuie sa o faci tinand cont de informatiile prezentate anterior.
5. Creeaza un continut lizibil
Urmatorul pas este crearea unui continut lizibil, astfel incat sa poata fi parcurs de cat mai multe persoane, potentiali clienti. Astfel, propozitiile trebuie sa fie scurte, usor de inteles si sa includa o singura idee intr-un paragraf.
De asemenea, este important sa se creeze liste, acolo unde este posibil, si sa se includa imagini relevante pentru subiectul abordat.
6. Publica continutul pe site-uri relevant pentru afacerea ta
Cand publici advertoriale sau articole SEO, este important sa tii cont de backlink-urile pe care le primesti. Tocmai de aceea este important sa stii ca backlink-urile oferite de site-uri de incredere, populare, cu autoritate ridicata sunt considerate cele mai bune backlink-uri pe care site-ul tau le poate castiga.
Un backlink reprezinta link-ul de trimitere catre site-ul tau sau catre o pagina din site-ul tau. Tocmai de aceea este important sa te asiguri ca publici advertoriale pe site-uri cu o autoritate mai mare, dintr-un domeniu potrivit.
7. Publica advertoriale instant cu ajutorul comunicatedepresa.ro
Daca doresti sa-ti faci cunoscuta afacerea prin crearea unui continut de calitate este important sa publici comunicate de presa sau articole SEO. Alege sa publici prin intermediul platformei comunicatedepresa.ro. Ai peste 800 de site-uri din toate domeniile la dispozitie si poti publica articole instant.
In plus, cu ajutorul platformei comunicatedepresa.ro ai la dispozitie instant o lista cu peste 800 de site-uri pentru care poti vedea in timp real informatii utile precum: DR ahrefs, DA-moz, SEO scor si afisari de pagini, astfel incat sa poti alege site-ul sau site-urile potrivite pentru nevoile tale.
Iar daca esti in cautarea unui pachet personalizat pentru articolele publicate de tine, trimite un e-mail catre info@comunicatedepresa.ro si echipa de vanzari iti va oferi un pachet personalizat pentru nevoile tale.
FOTO: freepik.com
Taguri: advertorial SEO, articole seo, comunicate de presa, continut de calitate, optimizare SEO, publicare articole SEO