Cum folosesti Pinterest in PR

16.08.2012 | In categoria: Comunicare

Continutul vizual de pe reteaua Pinterest poate fi de folos profesionistilor din PR care stiu sa-i exploateze posibilitatile. Strange intr-un singur loc lucrurile relevante pentru companie, organizeaza-le si imparte-le cu alti utilizatori.

Cu Pinterest, profesionistii isi creeaza un portofoliu online, aduc trafic pe site-ul companiei, interactioneaza cu clientii si fac brandul mai cunoscut.

Gandeste vizual

Pentru a folosi Pinterest intr-un mod eficient, trebuie sa gandesti vizual si sa spui o poveste cu ajutorul imaginilor. Clientii sunt mai receptivi la o poveste pe baza de imagini decat la informatii seci. De exemplu, o companie specializata in crearea de rochii poate sa construiasca o adevarata poveste pornind de la materiale, evenimentele potrivite pentru acea rochie, cliente etc.

Indica evenimente din industrie in profilul tau

Indica evenimentele care au loc in industria in care activezi si invita-i si pe altii sa fie contributori. Acest lucru te ajuta sa fii in pas cu noile tendinte, sa cunosti ultimele statistici aparute si sa ai acces la resurse fara sa fie nevoie sa faci tu toata treaba.

Foloseste imaginile din proiectele trecute

Fotografiile facute la conferintele si evenimentele la care ai participat pot fi un material bun pentru contul tau de pe Pinterest. Toate acestea vor spune o poveste despre cine esti tu, ce ai realizat, unde vrei sa ajungi etc.

Utilizeaza functia “Pin it”

Butonul “Pin it” poate fi pus pe toate materialele de pe internet pentru care ai drepturi de autor.

Articolele, postarile de pe bloguri si celelalte materiale despre compania ta pot fi scoase in evidenta prin functia “Pin”. Publicul va vedea ceea ce au de spus altii despre tine, iar sursele respective vor avea o crestere de trafic.

Incurajeaza angajatii companiei sa participe la profilul Pinterest

Angajatii companiei pot crea panouri (board-uri) pe pagina de business in care sa posteze lucruri despre talentele sau hobby-urile si preocuparile lor. Stabileste in prealabil, de comun acord, ceea ce este acceptabil si ceea ce nu este acceptabil, in corelatie cu numele companiei.

Utilizeaza descrieri relevante SEO

Descrierile pozelor trebuie sa fie texte relevante din punct de vedere SEO. Evita cuvinte precum “merita vazut”, “super” deoarece oamenii nu cauta pe Google aceste cuvinte. Fa descrieri concrete, relevante pentru cei interesati, legate de produsele sau noutatile si evenimentele companiei. Mini-descrierile trebuie sa contina cuvinte-cheie asa cum folosesti pentru comunicatele de presa, pe Facebook, Twitter etc.

Foloseste videouri

Videourile sunt mai putin folosite, dar chiar si ele pot fi de folos unui profesionist PR. Cu ajutorul unui filmulet, utilizatorii Pinterest pot fi educati cu privire la istoria companiei.

Verifica linkurile

Uneori se intampla ca pe Pinterest linkurile atasate fotografiilor sa nu functioneze. Verifica intotdeauna ca linkurile sa fie functionale si sa duca acolo unde trebuie. Linkurile trebuie sa duca exact la sursa, nu pe prima pagina a site-ului respectiv. Continutul trebuie sa fie unul de calitate, astfel incat sa nu pierzi increderea cititorilor tai.

Taguri: , , , ,

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.