Fie ca esti proprietarul unei afaceri mici sau conduci o companie mare, SEO are un impact enorm asupra succesului afacerii. Strategia SEO determina cat de usor te pot gasi clientii tinta.
Avand in vedere ca 75% dintre utilizatorii de internet nici macar nu se uita mai departe de prima pagina a rezultatelor cautarii, nu este o sarcina usoara sa ajungi la clientii tai. Este, asadar, important sa te situezi in prima pagina a cautarilor, sau cel mult in a doua pagina.
Iata 7 sfaturi si trucuri SEO pe care le poti folosi pentru a te plasa cat mai in fata in cautarile Google:
1. Tinteste cuvintele cheie primare si secundare relevante
Cercetarea cuvintelor cheie este fundamentul oricarei strategii SEO. Asadar, primul pas este sa identifici cuvintele cheie primare si secundare ale paginii tale.
Cuvantul cheie primar este principalul obiectiv al continutului site-ului. Trebuie sa alegi doar un singur cuvant cheie primar pentru fiecare pagina. Acesta ar trebui sa fie relevant pentru ceea ce se concentreaza pagina site-ului, identitatea marcii, produsele si serviciile oferite.
Cuvintele cheie secundare sustin subiectul principal. Adesea, acestea sunt mai lungi, mai explicite decat cuvantul cheie principal si reprezinta subteme pe care le abordezi pe parcursul unui articol.
2. Scrie un articol original, de calitate
Daca doresti ca utilizatorii sa te gaseasca usor si sa revina pe site-ul tau, ai nevoie de un articol care are continut de calitate, original, cuprinzator, care nu se perimeaza.
Asta deoarece algoritmii motoarelor de cautare, in special Google, sunt conceputi pentru a detecta continutul unic. Cei care practica un bun SEO si publica continut original de incredere au sanse sa creasca cautarile.
In mod ideal, continutul ar trebui sa fie cuprinzator. Asta inseamna ca orice articol publicat trebuie sa raspunda la tot ceea ce un utilizator ar putea dori sa stie despre subiectul respectiv.
3. Optimizeaza titlul paginii si meta-descrierea
Titlul paginii si meta-descrierea ar putea fi primul lucru pe care publicul il vede vreodata. Acestea sunt cele care apar in rezultatele motoarelor de cautare. In functie de continutul acestora, utilizatorii vor putea decide daca sa dea click sau sa treaca mai departe. Acestea au cea mai mare putere asupra atragerii de utilizatori catre site.
Iata cum ar trebui sa arate titlul si meta-descrierea:
- Titlul trebuie sa aiba intre 30 si 60 de litere
- Meta-descrierea tebuie sa fie sub 160 de litere.
- Cuvantul cheie vizat trebuie sa se regaseasca atat in titlu cat si in meta-descriere
- Titlul trebuie sa fie relevant pentru articol
- Meta-descrierea trebuie sa fie un mic rezumat al articolului
- Asigurati-va ca titlul si meta-descrierea sunt unice pentru fiecare articol in parte
4. Foloseste URL-uri scurte si descriptive
URL-ul articolelor este foarte important. Imbunatatirea structurii acestora poate avea un impact semnificativ asupra SEO. Un URL curat poate ajuta motoarele de cautare sa inteleaga pagina si sa o aloce mai sus, in cautari.
Un URL eficient ar trebui sa foloseasca cuvantul cheie principal, sa fie usor de citit sa fie concis.
Tine minte, URL-ul nu trebuie sa fie mai lung de 60 de litere, deoarece motoarele de cautare nu pot procesa URL-uri atat de lungi, iar rezultatele vor fi mai slabe.
5. Genereaza backlink-uri de la site-uri web cu autoritate mai mare
Backlink-urile, sau link-urile externe care duc catre site-ul tau, sunt un factor critic de clasificare. Linkurile din surse de renume pot creste autoritatea site-ului si iti pot imbunatati rezultatele SEO, in timp. Poti dobandi aceste backlink-uri printr-un proces numit link building.
Poti face acest lucru prin postarea de articole originale, de calitate, pe site-uri cu o autoritate mult mai mare decat cea pe care o are site-ul tau.
6. Foloseste un mix de link-uri interne si externe
Utilizarea eficienta a linkurilor interne si externe poate imbunatati capacitatea de accesare, experienta utilizatorului si credibilitatea. In mod ideal, aceste linkuri ar trebui sa duca la informatii utile si relevante.
Link-urile interne directioneaza utilizatorii catre alte pagini de pe site-ul tau, in timp ce link-urile externe redirectioneaza catre un site extern, care ofera informatii de calitate in legatura cu subiectul abordat.
7. Optimizeaza grafica/imaginile
Imaginile folosite pentru articol sunt, de cele mai multe ori, cele care ii fac pe utilizatori sa dea click. Este greu sa rezisti unui grafic colorat sau unei imagini care surprinde perfect esenta unui subiect. Daca creezi astfel de imagini sau le iei de pe site-uri de specialitate, asigura-te ca sunt optimizate. Iata cum poti face asta:
- Dimensiunea si formatarea: asigura-te ca folosesti dimensiunea potrivita a imaginii, pentru site-ul tau, si ca aceasta are o calitate buna.
- Accesibilitatea: Include intotdeauna un text alt descriptiv pentru fiecare imagine. Acest lucru nu numai ca te ajuta sa-ti faci site-ul mai accesibil pentru cititori, dar creeaza si oportunitatea de a integra mai multe cuvinte cheie in cadrul textului.
Alege comunicatedepresa.ro pentru o campanie SEO de succes
Lucrezi la campania ta SEO si vrei sa publici comunicate de presa sau articole SEO? Alege sa publici prin intermediul platformei comunicatedepresa.ro. Ai peste 800 de site-uri din toate domeniile la dispozitie si poti publica articole instant.
Iar daca esti in cautarea unui pachet personalizat pentru articolele publicate de tine, trimite un e-mail catre info@comunicatedepresa.ro si echipa de vanzari iti va oferi un pachet personalizat pentru nevoile tale.
De ce sa alegi comunicatedepresa.ro in strategia ta de SEO?
- Advertorialele SEO te ajuta sa urci in cautarile din Google, creand backlink-uri catre site-ul tau
- Poti publica articole instant, alegand dintr-o lista de peste 800 de site-uri din toate domeniile
- Poti alege site-ul cu un Domain Autority sau Domain Rating potrivit pentru nevoile tale
- Totul se intampla dintr-un singur loc, printr-un sistem automatizat, prin urmare castigi timp valoros pentru tine. Procesul dureaza maximum 3 minute
- Advertorialele te ajuta la construirea unui brand awareness, atragand mai multi clienti pentru afacerea ta
- Peste 18 ani de experienta in media digitala
- Peste 150.000 de articole publicate
- Vei avea un consultant direct care iti va fi alaturi pentru orice problema
Taguri: articole seo, optimizare SEO, seo