Comunicat de presa: titlul

Titlul comunicatului de presa este esential in decizia unui jurnalist sau cititor de a deschide sau nu comunicatul, de aceea trebuie sa I se acorde o atentie deosebita

Recomandari pentru titlul unui comunicat de presa:

  • Foloseste cel mai important cuvant cheie in titlul comunicatului, cat mai la inceputul acestuia
  • Foloseste verbe la diateza activa, modul indicativ, precum si numele companiei sau al persoanelor mentionate in comunicat
  • Mentine titlul comunicatului de presa in limita a 8 cuvinte
  • Asigura-te ca titlul exprima continutul comunicatului de presa

Comunicat de presa: paragraf introductiv

Acesta constituie partea cea mai importanta a comunicatului si cuprinde cele mai semnificative elemente ale mesajului expus in comunicatul de presa. Este paragarful in care cititorul comunicatului de presa, jurnalist sau potential client, ia decizia de a citi mai departe sau a abandona comunicatul

Recomandari pentru paragraful introductiv al comunicatului de presa:

  • Include in paragraful introductiv 1-2 fraze in care rezumi subiectul comunicatului
  • Foloseste 2-3 cuvinte cheie pentru a optimiza aparitiile comunicatului in motoare de cautare
  • Raspunde la obiect la intrebarile: Cine? Ce? Unde? Cand? De ce?

Comunicat de presa: continut

Cuprinde informatii suport pentru cele continute in paragraful introductiv al comunicatului de presa

Recomandari pentru continutul comunicatului de presa:

  • Detaliaza raspunsurile la intrebarile Cine? Ce? Unde? Cand? De ce? si Cum?
  • Incearca sa folosesti de cat mai multe ori fiecare cuvant cheie important pentru tine, fara insa a sacrifica mesajul sau coerenta comunicatului de presa
  • Prezinta faptele de la cele mai importante, la cele mai putin importante

Comunicat de presa: linkuri

Include linkuri catre pagini relevante cu informatii care vin in completarea celor incluse in comunicat.

Recomandari pentru includerea linkurilor in comunicatul de presa:

  • Pune linkurile pe cuvintele cheie din comunicat, incat motoarele de cautare sa identifice rapid informatia relevanta
  • Insereaza linkuri catre pagini optimizate pe aceleasi cuvinte cheie

Comunicat de presa: informatii generale

Descrie pe scurt compania care difuzeaza comunicatul de presa.

Recomandari pentru informatiile generale din comunicatul de presa:

  • Mentioneaza domeniul de activitate al companiei care transmite comunicatul
  • Include informatii despre activitatea companiei si de ce este aceasta relevanta pentru piata
  • Adauga pe scurt alte informatii importante despre companie: premii sau certificari obtinute, numar de angajati, etc.

Comunicat de presa: persoana de contact

Mentioneaza persoana care va fi contactata pentru informatii suplimentare in urma citirii comunicatului de presa

Recomandari pentru datele de contact dintr-un comunicat de presa:

  • Ofera date de contact valide la finalul comunicatului
  • Include numar de telefon si e-mail, pentru ca jurnalistilor sa le fie usor sa ia legatura cu persoana de contact responsabila pentru transmiterea comunicatului
  • Include adresa web a companiei, astfel incat cititorii comunicatului sa poata afla mai multe informatii rapid

Comunicat de presa: taguri

Alege taguri relevante pentru continut si pentru cautarile in care vrei sa apara comunicatul in motoarele de cautare

 

Taguri: , ,

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.