Studiu! Cei mai multi angajatori acorda prioritate muncii de calitate, in detrimentul pontajului

Potrivit unui studiu realizant recent, un numar semnificativ de recrutori considera ca un mediu de lucru pozitiv, recompensele si recunoasterea sunt esentiale pentru a stimula productivitatea angajatilor, spre deosebire de masuratorile traditionale bazate pe pontaj.

Spre deosebire de abordarile traditionale de evaluare a angajatilor pe baza urmaririi timpului si a prezentei la birou, 7 din 10 angajatori acorda prioritate muncii de calitate si indicatorilor cheie de performanta, cum ar fi obiectivele si rata de finalizare a proiectelor, ca principal indicator al productivitatii.

Studiul, bazat pe un sondaj realizat de o platforma internationala de locuri de munca si retele profesionale, pe un esantion de peste 5.000 de angajatori, arata ca orientarea catre munca de calitate si finalizarea obiectivelor, fata de indicatorii traditionali bazati pe timp, marcheaza o schimbare majora in abordarile de evaluare a productivitatii.

Conform sondajului, 77% dintre recrutori considera ca un mediu de lucru pozitiv, precum si recompensele si recunoasterea sunt esentiale pentru a stimula productivitatea angajatilor.

In plus, 5 din 10 recrutori au preferat formarea si dezvoltarea si feedback-ul regulat pentru a minimiza distragerile si a spori concentrarea in timpul orelor de lucru.

“In mediul de lucru rapid de astazi, o comunicare eficienta la locul de munca si un mediu de lucru pozitiv sunt esentiale pentru stimularea productivitatii.

Sondajul nostru a observat, de asemenea, o schimbare fundamentala in perspectiva angajatorilor, care abordeaza problema ucigasilor productivitatii si adopta strategii pentru a promova o cultura a muncii pozitiva si eficienta, concentrandu-se pe munca de inalta calitate in loc de simpla marcare a timpului, incurajand pauzele si concediile”, a declarat Nirmit Parikh, fondator si CEO al apna.co.

Acelasi sondaj a aratat ca o comunicare deficitara si un mediu de lucru nesanatos afecteaza productivitatea intr-o organizatie.

FOTO: freepik.com

Taguri: , ,

Comentariile sunt inchise.