In 2012, tendintele mondiale se vor invarti in jurul smartphone-urilor, a nevoii de a avea o planeta curata si a necesitatii stabilirii unei legaturi emotionale cu retailerii, sustine WGSN. De aceea, iata 4 idei valoroase pentru comunicate de presa !

1. Compania ta profita de succesul smartphone-urilor

Telefoanele inteligente au devenit gadget-uri tot mai utilizate in ultimii ani, tendinta care se pastreaza si in 2012. Mai mult decat atat, numarul utilizatorilor de smartphone-uri se afla intr-o continua crestere.

In consecinta, in cazul in care nu o face deja, compania ta ar trebui sa se alieneze la aceasta tendinta globala, demonstrand consumatorilor ca este la curent cu cele mai noi trenduri.

La ce metode poti apela? Spre exemplu, anunta prin intermediul unui comunicat de presa lansarea unui (nou) cod QR care sa le permita clientilor sa isi insuseasca noi metode de utilizare a produselor pe care le comercializezi. La fel de bine poti anunta o promotie adresata utilizatorilor de telefoane inteligente, care sa includa oferte speciale pentru clientii care acceseaza site-ul firmei de pe smartphone-urile personale.

2. Compania ta este “verde”

O alta tendinta globala a ultimilor ani este protejarea mediului inconjurator. Cel mai probabil, compania ta s-a aliniat deja la acest trend care, in 2012, trebuie exploatat in continuare.

In consecinta, comunicatele de presa emise de firma ta ar trebui sa se concentreze pe felul in care compania contribuie la perpetuarea tendintei eco.

La ce s-ar putea referi contributiile firmei tale la trendul “verde”? Ai putea sa vorbesti despre sumele donate de compania ta organizatiilor sau cauzelor eco, activitatile angajatilor tai (realizate in numele firmei) de protejare a mediului inconjurator, recompensarea acestora pentru comportamentul eco promovat, inlocuirea materialelor de lucru cu unele prietenoase cu mediul inconjurator etc.

3. Compania ta recunoaste valorile interne si respecta relatiile cu partenerii sai

Pentru a stabili o legatura emotionala cu retalierii, compania ta s-ar putea folosi de comunicatele de presa emise pentru a promova angajatii in fata clientilor.

Poti mentiona, in acest sens, activitatea de voluntariat a unui manager care ajuta companiile mici, oferind sfaturi, sau premiul obtinut de un alt angajat, care a fost desemnat unul dintre cei mai de seama filantropi ai comunitatii.

In esenta, este important sa scoti la lumina realizarile si talentul angajatilor tai atat pentru a crea o imagine pozitiva companiei prin intermediul comunicatelor de presa, cat si pentru a ridica moralul celor care lucreaza pentru tine.

4. Compania ta stie ce inseamna umorul

Nu toate comunicatele de presa pot aborda subiecte amuzante, insa titlurile textelor in cauza pot fi creative, astfel incat compania ta sa iasa in evidenta (si) prin ghidusie si umor.

In masura in care subiectul se preteaza unei astfel de abordari, comunicatele de presa ar putea sa contina exprimari umoristice, istete, care sa ajute la stabilirea unei legaturi mai puternice cu clientii carora le sunt adresate textele.

Taguri: ,

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.