5 tendinte ale comunicarii

15.12.2011 | In categoria: Comunicare

Regulile comunicarii s-au schimbat fundamental si in Romania, datorita expansiunii social media si participarii oamenilor in crearea de continut, raspandirea informatiei si formarea de comunitati.

Pentru noi, la Comunicatedepresa.ro, 2010 a fost anul in care ne-am reinventat, lansand o noua versiune a site-ului, mai complexa, mai rapida si mai eficienta.

Am intrat asadar in 2011 cu increderea ca va fi un an perfect pentru comunicarea online prin comunicate de presa. Sunt multe de spus legat de comunicare prin comunicatele de presa, dar pentru ca timpul este pretios, am identificat 5 sfaturi de care sa tii cont in strategia ta de comunicare in 2011:

1. Comunicatele de presa nu sunt numai pentru presa

Presa ramane foarte importanta, insa 2011 va fi anul comunicarii directe cu oamenii. Oamenii se aboneaza la RSS si emailuri cu fluxuri de stiri, pentru a fi in permanenta informati in cel mai scurt timp, astfel ca vor sa aiba acces direct la informatiile transmise de companii. In loc sa targetezi exclusiv jurnalistii, creeaza comunicate de presa cu care rezoneaza clientii tai.

2. Nu astepta marile stiri. Gaseste motive pentru a trimite comunicate tot timpul

Comunicarea sustinuta a fost intotdeauna cea mai eficienta. O data cu dezvoltarea Web-ului, este cu atat mai important sa transmiti constant noutati, sa vorbesti despre compania ta si sa fii gasit rapid in motoarele de cautare.

3. Include linkuri in comunicate

Intrucat comunicatele de presa transmise online sunt distribuite catre feed-uri, servicii de stiri online si diverse site-uri, includerea linkurilor in text este foarte importanta fiindca asigura trafic si conduc cititorii catre informatii specifice descrise pe site-ul tau…
Mai mult, de fiecare daca cand comunicatul este preluat si linkul catre site-ul tau se mentine, cresti importanta paginilor site-ului tau in motoarele de cautare.

4. Foloseste cuvinte cheie si expresii pe care le folosesc uzual clientii tai

Inainte de a scrie un comunicat, gandeste-te la audienta pe care vrei sa o atingi si intelege nevoile sale informationale. Foloseste expresii si cuvinte pe care le-ar folosi clientii tai atunci cand ar cauta un produs sau serviciu similar cu cel oferit de compania ta. Astfel vei atrage atentia clientilor asupra comunicatului tau si vei obtine rezultate foarte bune. In concluzie, gandeste, vorbeste si scrie la fel ca audienta ta.

5. Socializeaza-ti comunicatul

Explozia si impactul social media in Romania nu trebuie in niciun caz ignorate. Foloseste instrumente de raspandirea a informatiei pe retele sociale sau bloguri pentru a atinge un numar mai mare de cititori.

 

Trebuie sa fii logat ca sa poti adauga un comentariu.